UŻYCZENIE
KONTENERÓW
Jak realizowane są dostawy suchego lodu w zwrotnych kontenerach?

Dostawy lokalne, regionalne i krajowe suchego lodu realizowane są w zwrotnych, użyczonych izotermicznych kontenerach, które są własnością dostawcy i podlegają zasadom użyczenia.
ZASADY UŻYCZENIA IZOTERMICZNYCH KONTENERÓW
1. Zasady użyczenia izotermicznych kontenerów określają warunki, użytkowania izotermicznych kontenerów przez Obiorcę, który zawarł z PRIME FROST umowę na dostawy suchego lodu, lub złożył zamówienie na dostawy suchego lodu w użyczonych izotermicznych kontenerach stanowiących własność PRIME FROST.
2. Odbiorca, który korzysta z użyczonych izotermicznych kontenerów, może to czynić tylko na warunkach określonych w niniejszych „Zasadach użyczenia izotermicznych kontenerów”, które - jako załącznik do oferty na dostawy suchego lodu lub do umowy dostawy suchego lodu, stanowią jej integralną część.
3. Izotermiczne kontenery, stanowią własność PRIME FROST.
4. Służą do przechowywania i transportu wyłącznie suchego lodu dostarczonego przez PRIME FROST.
5. Suchy lód sprzedawany jest w izotermicznych kontenerach, według ustalonej wagi netto produktu, dla danego kontenera z oferty PRIME FROST.
6. Izotermiczne kontenery wypełnione suchym lodem, nie mogą być piętrowane, ze względu na możliwość ich uszkodzenia.
7. Odbiorca powinien dokładać staranności w celu zabezpieczenia izotermicznych kontenerów przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą.
8. Odbiorca zobowiązany jest zabezpieczyć izotermiczne kontenery przed dostępem nieuprawnionych osób.
9. PRIME FROST zastrzega, że naturalna sublimacja suchego lodu wynika z jego właściwości, powodującą jego utratę. PRIME FROST nie ponosi odpowiedzialności za naturalną sublimację ani też za jej zwiększenie z uwagi na wpływ warunków zewnętrznych.
10. PRIME FROST w ramach ceny płaconej za zakup suchego lodu, użycza Odbiorcy izotermiczne kontenery na okres nie dłuższy niż 5 (pieć) dni. W ramach bezpłatnego użyczenia izotermicznego kontenera, Odbiór należy zgłosić najpóźniej 5 dnia od jego Dostawy.
11. Termin bezpłatnego użyczenia izotermicznego kontenera, o którym mowa w pkt. 10 może zostać wydłużony w uzasadnionych przypadkach. Warunkiem wydłużenia jest przesłanie na skrzynkę email info@primefrost.com.pl wniosku z uzasadnieniem i uzyskanie zgody PRIME FROST.
12. Każdy izotermiczny kontener posiada indywidualny kod identyfikacyjny w widocznym miejscu. Odbiorca przyjmuje do wiadomości, że PRIME FROST stosuje system rejestracji izotermicznych kontenerów, i w przypadku kiedy Odbiorca nie zwróci tego samego izotermicznego kontenera, zobowiązany będzie do uiszczania na rzecz PRIME FROST czynszu dzierżawnego zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 14.
13. Odbiorca przyjmuje do wiadomości, że nieuprawniona ingerencja w oznakowanie izotermicznego kontenera jest zabroniona i będzie skutkować pociągnięciem Odbiorcy do odpowiedzialności. PRIME FROST zastrzega sobie prawo naliczenia Odbiorcy kary umownej w wysokości 500,00 zł za każdy wykryty przypadek naruszenia powyższych wymogów.
14. Odbiorca jest zobowiązany do systematycznych zwrotów pustych izotermicznych kontenerów. Po upływie 5 dni, od dnia Dostawy, PRIME FROST uprawniony będzie do naliczenia Odbiorcy dzierżawy dziennej za dany izotermiczny kontener w wysokości 500,00 (pięćset) zł dziennie, za każdy Kontener.
15. W przypadku, jeżeli Odbiorca nie zwróci PRIME FROST izotermicznego kontenera po 30 dniach od daty Dostawy, izotermiczny kontener uznaje się za zagubiony z winy Odbiorcy. W takim przypadku PRIME FROST obciąży Odbiorcę karą umowną za zagubienie izotermicznego kontenera w wysokości równowartości zakupu nowego – zgodnie z aktualnym cennikiem PRIME FROST.
16. W przypadku zwrotu uszkodzonego izotermicznego kontenera, Odbiorca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej (w wysokości odpowiadającej kosztom brutto jego naprawy) według kosztorysu sporządzonego przez PRIME FROST lub pokrycia kosztów zakupu nowego (zgodnie z pkt 15), jeżeli nie będzie on nadawał się do dalszej eksploatacji.
17. W przypadku zwrotu izotermicznego kontenera zanieczyszczonego lub zawierającego wewnątrz zanieczyszczenia, Odbiorca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 500,00 złotych brutto za izotermiczny kontener. W przypadku, gdy koszty utylizacji odpadów będą wyższe niż wysokość kary umownej określonej w zdaniu poprzednim, Dostawca będzie miał prawo dochodzić od Odbiorcy zwrotu kosztów związanych z utylizacją.
18. Kary oraz koszty, o których mowa w pkt. 13, 14, 15, 16 oraz 17 powyżej, objęte zostaną notą obciążeniową, jaką PRIME FROST wystawi Odbiorcy. Odbiorca zobowiązany jest do zapłaty należności wynikających z noty w terminie w niej wskazanym.
Mając na względzie przepisy ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (w szczególności art. 26 i następne), Odbiorca zobowiązany jest do podania na piśmie ilości posiadanych izotermicznych kontenerów na każde pisemne żądanie PRIME FROST. Prawidłowo sporządzony spis powinien zawierać ilość sztuk oraz numery identyfikacyjne poszczególnych izotermicznych kontenerów.
19. Odbiorca zobowiązany jest do sprawdzenia ogólnego stanu technicznego izotermicznych kontenerów w trakcie Dostawy w obecności kierowcy. W przypadku wątpliwości co do stanu technicznego, uwagi należy zgłosić kierowcy, które powinny zostać odnotowane w dokumencie dostawy. Ważne, aby dokonać zgłoszenia, przed podpisaniem dokumentu.
20. Składanie reklamacji dotyczących zarówno ilości, jak i jakości suchego lodu oraz stanu technicznego izotermicznego kontenera, powinno odbyć się w dniu dostawy maksymalnie do godziny 15.00. Informacja powinna zostać wysłana na adres info@primefrost.com.pl lub zgłoszona telefonicznie na numer +48 577 707 097 i zawierać następujące dane:
a. Datę/godzinę dostawy,
b. Numer identyfikacyjny izotermicznego kontenera, nr plomby, w którym został dostarczony suchy lód,
c. Opis zaistniałego problemu,
d. Zdjęcia, które dokumentują powód składanej reklamacji.
21. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia rejestracji reklamacji.
22. W serwisie PRIME FROST obowiązuje opłata za odbiór pustych izotermicznych kontenerów w wysokości równej taryfie za dostawę, która będzie pobrana jedynie w przypadkach, gdy zwrot pustych izotermicznych kontenerów odbywać się będzie bez jednoczesnej dostawy suchego lodu (tj. wymiany izotermicznych kontenerów w trakcie dostawy suchego lodu).
23. PRIME FROST ma prawo zmiany treści Zasad użyczenia izotermicznych kontenerów. W przypadku braku pisemnego sprzeciwu Odbiorcy, nowa treść Zasad użyczenia izotermicznych kontenerów obowiązuje od początku miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały doręczone Odbiorcy. W przypadku złożenia sprzeciwu przez Odbiorcę co do nowej treści Zasad użyczenia izotermicznych kontenerów, Strony przystąpią do negocjacji. Jeżeli Strony nie uzgodnią zmiany treści Zasad użyczenia izotermicznych kontenerów w ciągu 14 dni od daty zawiadomienia Odbiorcy, PRIME FROST będzie uprawniona do zakończenia współpracy z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
24. Podpis Odbiorcy pod „Zasadami użyczenia izotermicznych kontenerów” oznacza, że zapoznał on się z ich treścią i je zaakceptował.
Pobierz plik pdf_ZASADY_UŻYCZENIA....
Rodzaje naszych systemów do transprtu i przechowywania suchego lodu, cena zakupu nowego;
-
Dry Ice Box STS40 - 57,00 PLN/netto
-
Dry Ice Container AT240W - 1400,00 EUR/nrtto
-
Dry Ice Container AT440 - 1600,00 EUR/netto
-
Dry Ice Container BAC420 - 1500,00 EUR/netto
Informacje na temat naszych systemów do transprtu i przechowywania suchego lodu, ich średnia strata na dzień w %, znajdziesz na podstronie KALKULATOR SUCHEGO LODU.
Zobacz czym, jak i w jakich formach produkujemy suchy lód.
PRIME FROST posiadając najlepszą gamę maszyn do produkcji suchego lodu, oraz najwyższej jakości ciekły dwutlenku węgla 2.8 (gaz o czystości 99,8%) jest w stanie dostarczać swoim klientom produkt klasy światowej.
Dzięki polityce jakości PRIME FROST, możemy oferować suchy lód dla każdej branży.